İade Politikası
Tüm alışverişlerinizden memnun kalacağınızı umuyoruz, ancak herhangi bir üründen tamamen memnun kalmazsanız, bunları teslimattan sonraki 28 gün içinde ‘kesintisiz’ iade garantimiz ile iade edebilirsiniz. Bunu yapmak için lütfen aşağıda listelenen, adım adım yapılması kolay kılavuzumuzu izleyin.
Bir ürünü iade etmek istiyorsanız, orijinal sipariş numaranızla birlikte müşteri hizmetleri departmanımızla iletişime geçmeniz yeterlidir. Müşteri hizmetleri departmanımız ürünü iade etmeniz için size iade yetki numarası verecektir. Öğeleri, posta hizmetiniz veya geçerli bir iade belgesi sunabilecek başka bir kurye hizmeti şirketi aracılığıyla iade edebilirsiniz.
Lütfen iadenizin kanıtı olarak makbuzunuzu isteyin ve saklayın; Mood Dijital Kartvizit, nakliye sırasında hasar görebilecek veya kaybolabilecek hiçbir üründen sorumlu tutulamaz.
İadenizi Mood’un paketinizi veya değiştirilen ürünlerinizi teslim almasından itibaren 5-10 iş günü içinde alacaksınız .
İade posta ücreti yalnızca malların hatalı olması veya yanlış gönderilmesi durumunda iade edilecektir.
Ürününüzü nasıl iade edersiniz?
Satın aldığınız ürünü iade etmek için talebinizi bize bildirmeniz gerekmektedir. Pakete eklenmesi gereken gerekli evrakları size sağlayacağız. Bu evrakları içermeyen hiçbir paket iade tesisimize kabul edilmeyecektir. Aşağıdaki adımlar iade prosedürünü özetlemektedir.
- Gerekli evrakları pakete yapıştırın ve seçtiğiniz bir hizmeti kullanarak gönderin. Mümkün olduğunda lütfen bir takip numarası verin; bu gerekli değildir ancak Mood’un nakliye sırasında kaybolan mallarla ilgili hiçbir sorumluluk kabul etmemesi tavsiye edilir.
- Üniteniz tesisimize teslim alındıktan sonra hasar açısından kontrol edilecek ve gerekli geri ödeme, teslim alındıktan sonraki 24 saat içinde tarafınıza sunulacaktır. Ödeme hizmetine bağlı olarak paranız 5-10 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilecektir.
İadeye Elverişli Olmayan Ürünler
1) Kişiye özel üretilmiş ürünler. Kişiye özel üretilmiş dijital kartlar iade kapsamı dışındadır.
2) Garanti dönemi sona ermiş olan ürünler.
3) Garanti politikası bölümde yazılı olan şartları karşılamayan ürünler.
4) Faturasını, garanti belgesini ve/veya diğer belgelerini ibraz edemediğiniz ürünler veya satın alma belgesinin ürünle uyumsuz olması veya söz konusu belgenin değiştirilmiş olması.
5) Teslimat sırasında hasar görmesinden, eksik teslimattan veya hatalı bir sevkiyattan dolayı iade edilen ürünlerin bu durumunu ortaya koyan tutanak vb. belgelerin sunulamaması hali veya müşterinin teslimat karşılığında imza atmasına rağmen teslimatı yapan şirket tarafından düzenlenen ilgili belgeyi ibraz edememesi.
6) Her türlü dijital içerik iadeye elverişli değildir.
7) Satın alma sürecinde belirtildiği üzere iade veya değişimi desteklemeyen ürünler.
8) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olanlardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (kulaklık vb.) ürünler iade alınamamaktadır.